søndag 6. januar 2013

Lene Bjerre Give Away!

Da er det klart for årets første give away, og denne gangen er det en nydelig stor glasskrukke fra ingen andre enn Lene Bjerre Design som skal gis bort!

Denne vakre krukken har jeg fått av Fargerike Grimstad; en nydelig butikk som har utrolig mye flott innenfor tekstiler, maling og interiør, og som har et stort og variert utvalg i Lene Bjerre Design. Absolutt en favoritt!



Denne krukken har skrulokk, og dermed kan brukes til utrolig mye! Kaker, godterier, julekuler, annen pynt du gjerne vil vise frem, eller min favoritt; lyskjeder! Du kan også putte kongler oppi slik som jeg har gjort her ( konglene følger ikke med), eller bruke den til oppbevaring av telys. Bare fantasien som setter grenser! Målene på krukken er : H:18.5 cm, diameter lokk: 10.5, diameter bunn 15 cm.


For å delta må du gjøre følgende:

1 lodd 
For kommentar
(Husk å legge igjen mailadresse dersom du ikke har egen blogg)

1 lodd
 For å følge Notre de Maison på Facebook
Legg igjen en kommentar på bloggen om at du følger på FB)
 
2 lodd  
For å linke til min blogg og denne siden fra din blogg

 3 lodd 
 For å bli følger/være følger av bloggen

Totalt kan man altså få 7 lodd på denne givewayen.

Trekkning skjer ved hjelp av Random.org, og datoen er  
14 februar 2013.

Håper dere vil bli med , dette er en utrolig vakker krukke som jeg mer enn gjerne skulle hatt selv;)!
Ettersom denne krever en del embalasje, kommer jeg ikke til å sende til utlandet. 

64 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Krukker har vi alltids bruk for og det er ekstra stas med en slik fin en fra Lene Bjerre. Så ja takk jeg vil gjerne være med. 7 lodd til meg. :) Krysser fingre og håper på vinnerlykke.

mirjamsdrøm sa...

Hei vennen!
For en flott gave :)
Jeg trekker 5 lykkelodd!
Følger på facebook, blogg og kommentar ;)
Ønsker dere en herlig søndag!
Klem Mirjam

Nennes sa...

Håper du får en flott søndag!
Nytt år og nye muligheter :)

Trekker 2 lykkelodd .

Klem

Julie sa...

Jeg er med!
Sju lodd til meg!
For en lekker premie! Krysser fingrene og håper jeg vinner!
Ha en NydeligFlott søndag!
Klem fra Julie

ingridsboble sa...

6 lodd til meg :)
Kjempefin krukke! Blir nok ikke noe problem å finne noe fint å bruke den til!
Klem fra Ingrid

Drømmeboden sa...

Jeg trekker 4 lodd :) Utrolig fin krukke, jeg er stor Lene Bjerre fan ;-)
Ha en god søndag!
- Ranveig

Sissel Trommestad sa...

Prøver lykken hos deg. 5 lodd til meg. Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Fire lodd på meg - kommentar og følger av bloggen! :)

Ha en fin søndag!

"Mira" sa...

Flott krukke!

Blir gjerne med, 6 lodd.
Håper søndagen blir fin.
Tross tåken.

Klem, fra meg.

Bjørkli Søndre sa...

Eeeeelsker Lene bjerre og trekker 4 lykkelodd!
En flott søndag til deg!

Alltid så mye flott og se på her inne hos deg!

Mvh Hilde!

Beate M B sa...

Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 5 lodd! :D

Mvh Beate M
beate_myran(ætt)hotmail.com

Tina T sa...

Disse krukkene er så nydelige!
Jeg følger på google og liker på facebook, så jeg trekker 5 lykkelodd og krysser fingrene :)
tina.triger@live.com

Ingrid Louise sa...

Nydelig premie!!
Hiver meg med og tar 4 lodd!!
Nyt søndagen,klm ingrid l

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg trekker 2 lykkelodd!
Ett for kommentar, og ett for å like FB-siden.

Vennlig hilsen Guri Marie

gurimariekr@gmail.com

Tindrande Auge sa...

Heisann! Jeg blir gjerne med ☺ da blir det 6 lodd på meg da ☺ Elsker lene Bjerre produktene♥

Jeg har også en give away inne hos meg, bli gjerne med hvis du vil :D

Håper du får en flott søndag videre! Klemmer fra Nina

Anonym sa...

Elsker Bjerre sine ting.

Satser ett lite lodd.

tomabjer@online.no

HildeR sa...

Hei-hei! ;0)

Så spennende, klart jeg vil være med!
Følger bloggen og trekker meg 4 lodd.

HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Inspirert sa...

Tar 4 lodd, ha en kjempefin uke! Therese

Geroannie sa...

5 lodd :)

Fru Mosbron sa...

Den var fin:)

4 lodd til meg:)

Ida sa...

Da ble det fem lodd på meg i dag.
Fant siden på fb, så jeg liker og deler den og :)

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Tina sa...

Jeg er med og trekker 4 lodd :)
tina.sves@gmail.com

Gro Kåsmoli sa...

Jeg er gjerne med 5 lodd på meg :)
grokaas@gmail.com

Anonym sa...

Så fin.
Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Camilla sa...

Kjempeflott krukke. Den ville jo tatt seg godt ut uansett hvor man setter den. Jeg prøver lykken med 6 lodd. :)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 4 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Lite hi sa...

Jeg blir gjerne med :) Følger gjerne den nydelige bloggen din og legger igjen en kommentar. Har også skrevet ett innlegg om din give away:
http://litehi.blogspot.no/

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Dette kan jeg jo ikke gå glipp av :)
Trekker 4 lodd ♥

Ole-Martin sa...

Jeg tar med meg fem lodd. Kommenterer, liker og deler på FB, og legger meg til som følger.

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

LilleLeo sa...

7 lodd til meg! Jeg følger deg på FB. Kjempe fin blogg du har!

Merete K. sa...

Hei :-)

Riktig GODT NYTT ÅR!
Blir veldig gjerne med i trekningen og takker ja til 5 stk lodd. Har desverre ikke blogg.
Ha en herlig uke!

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Silje sa...

Jeg prøver lykken med 6 lodd. Liker veldig godt Lene Bjerre. Du har masse fint i huset av henne ser jeg:)

Himmelberget sa...

Hei !
Flott blogg du har, glad eg fann deg :)
Ein får aldri nok krukker så eg prøver lukka med 7 lodd.
Klem / Janne

Anonym sa...

Hei igjen!
Nå er det nesten så eg føler meg frekk som kommenterer på detta innlegget, siden det er ein "give away", men eg trøster meg med at eg hadde faktisk tenkt til å fortsette kommentarene mine, ifrykt for at du ikkje vil meire når mi er så treige til å gje tilbakemelding...
Det var litt snodig det med Drømmehuset, for natta før hadde eg nettopp sendt avgårde ein ordre med både lyktene og stakene du viste fram! Eg hadde telt på knappene sida romjula på hurricane-lyktene, så nå venter eg spent og gleder meg såå til å freshe opp heimen med hortensia, tullipaner og nye Lene Bjerre lys- og -lykter!
Mi har det så glatt her oppe, at enn så lenge sitter eg trygt innomhus og sender handlelister med mannen. Det resulterte i 2 "flotte", nærmest avblomstra primula forrige helg! Og du og du, som mor skrøyt av mannens blomsterhandel, ifrykt for at han ikkje vil handle meire for meg hvis eg klager... Godt med ein snill mann og faktisk; iforhold til gamle, avblomstra azalia og div. julestrjerner, så var det nydelig å få noe anna i pottene - om dei var aldri så stusselige! ;-)
Eg forstod det vel nesten slik at det ikkje går så greit nå, med far din? Eg vet ikkje åssen eg skal ordlegge meg her, men eg har tenkt eindel på deg sida eg kommenterte (du gir så mye av deg sjøl på bloggen, at det blir mest som mi kjenner deg! litt iallefall...)
Håper dagene er gode, eller bedre og at du finner styrke i familien rundt deg. Det er både godt og vondt på samme tid, å måtte stå i hverdagen når livet blir endra med sjukdom eller kriser forøvrig, men eg faller alltid tilbake på tanken om å velsigna ein er, når mi har noen å ta oss av og eg håper at bl.a. ungene med all sin spontanitet gir deg styrke i denne tiden. Mi er nok mange som føler med deg...
Ja ja, detta blei eit langt innlegg - men eg ville bare gje deg ei lita helsing frå Oggevann med ønske om ein god dag for deg idag! ;-)

Vennlig helsing Annette ;-)

Logika sa...

Veldig fin krukke, perfekt!
4 lodd på meg: kommentar og evig følger :)

Solveig sa...

Nydelig krukke<3 Jeg blir med og trekker 4 lodd (kommentar og følger).

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan.jag tar 6 lotter, och hoppas på tur.
Kram Jennie

Heidi Stokke Paulsen sa...

følger mer enn gjerne din blogg :) og på facebook. trekker 5 lodd! gleder meg til fortsettelsen!

Anonym sa...

Flott krukke!
3 lodd for kommentar og følgar.
Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

solihjartet sa...

Nydelig!

5 lodd på meg!! :)

I Det Lille Grå Huset sa...

Den var fin! Digger Lene Bjerre ;)
Jeg krysser fingrene og tar fire lodd!
Klem Line

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Livy sa...

Heisann!
Nydelig krukke! Jeg vil gjerne være med☺ Tar 4 lodd☺
Klem fra Livy

Wenche sa...

Flott give away. Deltar med 6 lodd.

Anonym sa...

flott give-away:)mvh.turid.grubben@gmail.com

Anonym sa...

Kjempe fin lykt! tar fire lodd jeg, følger og kommentar:)

hilsen Guro (epost: smiler_30(a)yahoo.no

Laila sa...

Nydelig krukke! Jeg tar 4 lodd og håper på vinnerlykke :-)
Takker samtidig for all inspirasjon.
God helg!
Laila
lai-ola@online.no

Signe Helene sa...

Deltar gjerne med 1 lodd :)

(signe4@hotmail.com)

Mona sa...

Fin blogg og fin premie :)Trekker fem lodd, kommentar, følger på FB og følger på bloggen.
monahaa(a)frisurf.no

Louise sa...

Prøver lykken med 1 lodd:)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg tar 7 lodd, da jeg har gjort alt og krysser fingrene!
http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/01/vinn-glass.html

Klem fra HIlde

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

mf.i@hotmail.com

Tove `blogg verden sa...

Heisann :) Jeg er gjerne med og trekker 6 lodd :)
klem Tove

Camilla sa...

4 lodd! Kommentar og følger :)
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Krukke fra Lene Bjerre, Ja takk !!
Kommentar og følger på bloggen, så da blir det 4 lykkelodd på meg :)

Fin fredag og helg til deg
Klem Heidi

Hanne sa...

Såå herlig! Elsker Lene Bjerre!! Jeg er med, og trekker 1 lykkelodd ( må se å få meg FB;))! Klem fra Hanne

Hverdagsliv det gode liv sa...

Nydelig krukke! Jeg prøver med 7 lykkelodd :o) følger på fb :o) håper, håper, håper det blir meg :o)

Anonym sa...

Ett lodd på meg!
reneefjellanger@hotmail.com

Monica's Verden sa...

Jeg prøver lykken med 5 lodd.
Følger bloggen.
Liker Notre de Maison på FB
+ Kommentar:)
Kjempe flott premie :)
Krysser fingrene og håper.

Ønsker deg en videre fin søndag.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Lenes blogg sa...

Vil gjerne bli med. Lene Bjerre har mye lekkert. Tar 6 lodd.

Anonym sa...

Hei.
Kjempeflott giveaway! Et lodd på meg.

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Klem fra Andrea.

Anonym sa...

Jeg er med :D
deltar med 2 lodd :)
likt og delt på FB
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Jeg vil bli med! har ikke facebook eller blogg så det får bli med ett lodd.

stine_eide_@hotmail.no

Kathrine sa...

Jeg er med :) Tar 2 lodd. Jeg følger på facebook.

-Kathrine